tirsdag 12. april 2011

Nyfødt-, baby- og barnefotografering | Naturlig lys i studio

Smekka full veke: 
2 nyfødte, 3 smårollinga rundt 1 år, og ein liten kompis på 9 mnd. 
Kan en ønske seg noko meir? Dette må vere "gledens veke", hvis det er noko som heiter det ;)

Om to tima kjem dagens lisje nyfødte prinsesse, og eg gleda meg som alltid!
Dei ledige timane eg har, brukar eg til redigering av bilder og rigging i studio, 
og det er akkurat det eg skal gjere no! :)



Ha ei strålande veke folkens, 
 det har eg 

  

7 kommentarer:

  1. Fantastiske bilder, snuppa! Nydelig jente.
    Kjekt å høre at du har smekka full veke:-)

    KOS DEG idag! Klem Marianne

    SvarSlett
  2. Utrolig flotte bilder :)
    Du er hledig som kan leve av dette, kjenner missunnelsen river og sliter litt. men bare litt, for det er deg vel undt :)
    Gleder meg til å se flere fantastiske blider fra uka vi er inne i.

    Klem

    SvarSlett
  3. Så flott at du har nok å gjøre!! Må være fantastisk med en slik jobb!! Har så lyst å lære mer om fotografering!!Nydelige bilder av en skjønn jente : )
    Klem Tove

    SvarSlett
  4. Smekk full uke høres veldig bra ut:)
    Nydelige bilder som alltid!

    Mulig at vi treffes onsdag likevel, for her endres planene hver dag. Vi får seg:)
    Ha ei hektisk og god uke, klem fra meg:)

    SvarSlett
  5. flotte bilder:)
    kassen er kjempe fin:)

    SvarSlett
  6. Fantabulastiske bilder, Cecami! Herrlig med full ukeplan:-) Har det greit hektisk om dagen jeg også! Flaks det er gøy da:-):-) LOOOVE!

    SvarSlett
  7. Som alltid, helt hærlige bilder!
    Du har fått en award, og den finner du i bloggen min;).

    Fortryllende fin helg til deg og dine!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails