fredag 14. januar 2011

2 nye skatter...

Gleda meg greit til dei to SKATTANE her kjem i posten! 
Berre ein liten tur over med ferga no... så er dei her hos meg.. 
Eg LOVA å ta godt var på dei, 
behandle dei like fint som eg bahandla mine andre skatter... 
og gi dei akkurat den omsorga dei treng! :) 
Easypeasy :) YaY!!! 
 
 
Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt
14.01.2011 07:57, 6025 ÅLESUND



Ellers så driv eg for fullt og testar ut naturliglys forholda i studio, og det ser virkelig lovande ut! Og enda bedre blir det jo no, når eit fullformatkamera kjem i hus, da kan eg få litt meir hjelp fra ISO`n! ;) Nye bakgrunner er snart på plass, og eg håper eg skal få ein god arbeidsflyt i studio når alt er på G! 

Det er veldig koselig med lite og personlig studio, men av og til skulle eg ønske eg hadde UBegrensa med plass, for det er maange rekvisitter, bakgrunner, gulv, fotoutstyr m.m som krev sin plass... så da det gjelder det å finne dei SMARTE løsningane. Det blir ein del prøving og feiling underveis, for å seie det sånn ;) Men eg storkosa meg medan eg styrar på... og har ikkje ein einaste kjedelig dag på jobb! 

Fabulous!!

Ha ein strålande fredag, og god helg til alle sammen!

 

10 kommentarer:

  1. Herlig! 85mm på fullformat er en sikker vinner, jeg kan ikke beskrive med ord hvor mye jeg elsker den brennvidden:-)

    Studioet ditt er et naturlig lys MEKKA, jeg må innrømme at jeg ble skikkelig misunnelig da jeg så hvor fantastiske forholdene dine er:-)

    God hælj schnuppa!

    Klem

    SvarSlett
  2. Veit ikke riktig hvordan jeg havnet her, men her er jeg. Nydelige bilder du tar.
    Så må jeg bare gratulere med kamera, kjempespennende!
    Jeg er ikke en "ekte" fotograf men liker og ta bilder. Jeg har en gammel Canon speilrefleks men den er ikke digital så den blir ikke brukt lenger. Har spart sammen litt penger som jeg tenkt og bruk på en Canon Eos550D. Da jeg bare er min egen fotograf og vil leke meg litt så trur jeg att denne har nok av finesser for meg. Det er ikke så enkelt og velge kamera i kamerajungelen når man ikke har så mye kunskap.
    Skal se innom her seiner for og se hur det går med den nye bekantskapen.
    Pernilla

    SvarSlett
  3. Misunneleg! Men har funne ut at desse kameraene er tyngre enn mitt canon eos1000D. Og det er meir enn tungt nok for min skada nakke. Håper at skattane kom som planlagt over fjorden :)

    Nyt dagen, og god helg!

    Klem E :)

    SvarSlett
  4. Ohh, heldiggris! Tipper det blir kos med 5D i helga da!;0)

    SvarSlett
  5. Har de kommet "heim" no skattane? Det blir vel ei travel helg da, med nytt utstyr og utprøving..:)
    Tirsdag er aller beste dagen for meg, skal sjekke med Anine og så gir vi beskjed:)
    Og du - hvis du vil høre så skal jeg legge en link til et tidligere innlegg der han synger, er jo ikke "live" da, men en liten smakebit kanskje;-)

    SvarSlett
  6. Ååå.. Gratulerer med de to nye skattene dine! :-)

    SvarSlett
  7. wow! heldige du;)Gleda me te å sjå resultata!bli sikkert canon-bra;)))

    SvarSlett
  8. Du er heldig altså!!! Jeg er overhodet ikke misunnelig, neida, neida;) Gleder meg til å se bilder fra den nye skatten/skattene:)

    SvarSlett
  9. GRATULERER!!!!! Så kjekt da:-) SÅÅÅ masse e og ønska me, men det får bli på sikt. No er det først ny symaskin.
    Skal sy puter til Epla, kjem snart! Hatt for mange bestillinger til å få tid til å produsere opp, men no held e på med den siste. PHU! Skal e gi eit hint om e lager ei fuglepute?

    Klem!

    SvarSlett
  10. 5d er superdupert kamera! Jeg elsker mitt, det fungerer til alle forhold :) Nydelig bilde av mammaen og babyen du sist postet.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails