mandag 11. oktober 2010

Vinteren er rett rundt hjørnet.....

...ja idag måtte vi faktisk skrape is av frontruta!!! *hutrehutre* 
Eg føler meg på ingen måte klar for vinter! 
Hadde det vore opp til meg så hadde vi hatt kun 2 årstider i løpet av eit år,  
  VÅR & HAUST   
Heilt klart mine favorittårstider! 

men men... lite eg får gjort med årstidene, 
så da er det greit å ikkje bruke så mykje krefter på å like eller ikkje like dette vèrstyret :D
Ta det som det kjem, det er vel det aller beste!!

Etter nokre dagar med mykje trakking innomhus, pga sjuk Marie, 
var det godt å ta seg ein liten trilletur bort i barnehagen til jentene.

Eg er glad i søndagane, 
der vi kan kose oss ilag heile familien!
Godt å få lufta hodet både for store og små

I kveld kjem største jenta heim fra Polen, det blir spennande å høyre korleis ho har hatt det!! 
10. klassingane ved Ulstein Ungdomsskule har altså vore på tur i haustferien, 
sikkert både lære- og opplevelsesrikt! 
Det blir godt å få heim Caroline mi  
om berre 10 dager fyller ho 15 år også, tenk på det da!!! Heilt sprøtt! :)

Litt seinare idag skal eg i studio og ta bilder av ei 1 år gamal jente, 
mulig det blir cakesmash også! 
Det er alltid spennande å sjå korleis småttisane reagerer på å få presentert ei kake "i fanget"! :)

Til kvelden skal den siste veggen i studioet RIVES!!! 
Dah endelig.... blir det klart for å BYGGE opp igjen!!!!
Det blir så uendelig spennende å sjå korleis det blir til sjuande og sist. 
Eg har jo på ingen måte nokon erfaring på å bygge studio, 
men håper det skal funke til mitt bruk i alle fall 
og at kundane mine vil trives når dei kjem på besøk. 
DET er det viktigaste!! :)

Ha ein produktiv og fin veke alle saman ;)
klem frå mej

7 kommentarer:

  1. Koselige bilder av skjønne jenter:)
    Kom litt brått på frosten hos dere også. Måtte sjekke en gang til når jeg så ut av vinduet i dag morges og så at naboene sto å skrapa is på rekke og rad bortover gata:):):)
    Ha en fin dag, med heimkomst av storejenta (husker selv når Rebecca kom heim fra Polen, så jeg vet omtrent hvordan du har det akkurat nå;-) og med riving i studio.

    SvarSlett
  2. Nydelege bilder av jentene dine! :) Her var det også is på ruta i dag tidleg, og eg ser litt snø på høgste fjelltoppen inni fjorden... Men vi nærmer oss jo midten av oktober... Spennende med studioet ditt! Håper det blir slik som du ser det for deg! Og så koseleg når storejenta di kjem heim... Dei veks så fort, og plutseleg er dei nesten vaksne... Ta vare på kvarandre i veka som kjem!

    God klem frå Elin :)

    SvarSlett
  3. Jeg holdt på å få stallsjokk i morges jeg også da plenen var hvit av frost og gradestokken viste minus 2!!! Djeeeezes! I don`t want to! Så koselig å se jentene igjen. Tenker det blir kjekt med størstepia heime mæ:-)Knuseklem

    SvarSlett
  4. Så herlige og ekte bilder! Grøss, er kaldt her nede om dagen også, selv om solen har vært på besøk ganske mye. Søndager er så herlig, var på tur selv med hund og barn. Kastet løv i luften til den store gullmedaljen, så herlig, alle smiler og er fornøyd:))

    *kos*

    SvarSlett
  5. Koselige bilder av skjønne snuppene dine!!
    Enig med deg i at vår og høst er best:)
    Rart med været, gjekk fra 20 grader ein morgen til 1 grad den neste...
    Spennende med studioet da!

    Ha ein fin dag, vennen!

    Klem Marianne

    SvarSlett
  6. Så koselig bildeserie :))) Du tar FLOTTE bilder :))

    SvarSlett
  7. Ha ei flott og kreativ veke du også!! ;) deilige kvardagsbilder! :)

    klem

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails