mandag 25. oktober 2010

Photocamp 2010

Da var flybillett og inngangsbillett til 2 stk foredrag på årets Photocamp i boks!!
13.-14.nov blir altså mi kjære Silje Drømmefabrikken og eg
å finne på Fabrikken i Oslo.

Dette skriver fotografi.no ( Morten M. Løberg) om arrangementet:

Bjørn Opsahl kommer til Photocamp 2010. 
Dette er ikke Bjørn Opsahl, men ett av hans bilder.


Programmet for høstens "Photocamp" er klart. 
Det blir messe, og foredrag med 
Vibeke Tandberg, Damian Heinisch, Jan Grarup og Bjørn Opsahl.

"Photocamp 2010 går av stabelen 13-14. november på Fabrikken i Oslo. 
Det blir en helg fylt med fotografiske opplevelser og inspirasjon der nasjonale og internasjonale fotografer viser fotografiets mangesidighet og muligheter. 
Selve messen har fri adgang. 
Det samme gjelder ”frokostforedraget” hver dag mellom 10.00-11.00, 
mens foredragene koster kr. 100,- pr. foredrag.

Photocamp er et arrangement for profesjonelle fotografer, 
fotoentusiaster og alle med interesse og lidenskap for fotografi. 
Under tittelen ”fotografisk inspirasjon”, 
deltar noen av de mest anerkjente fotografene fra inn- og utland. 
Blant de norske trekkplastrene er blant annet to av Norges mest kjente samtidskunstnere. 
I tillegg vil reklame, fashion, natur og reportasje bli representert av i alt åtte fotografer.

I utstillingsområdene blir det mulig å se hva som beveger seg 
både kreativt og teknisk innenfor fotografi og video. 
Ikke minst med tanke på de nye mulighetene som videofilming med digitalt speilrefleks gir. 
Mer enn 20 utstillere blir representert."


Åååååå kor eg gleda meg!!! 
Ikkje berre til å få oppleve årets Photocamp, 
men også å få "leike" sammen med  
Silje`mi  
og kosemose med Adrian & Mille igjen

Er det noen flere som skal få med seg campen eller??? :)

7 kommentarer:

  1. Heldiggriser!!

    Jeg tror jeg skal prøve å komme meg dit jeg også! Er fan av Bjørn Opsahl og det ser generelt ut til å bli en veldig interessant messe :))

    SvarSlett
  2. Weeeee! gleder meg:-):-) Blir knallbra å få deg nedover igjen snuppa mi! Savner deg vettu<3 Lett vi skal spise på fridays...fried mozarella og bjørn opsahl...ække feil det vøtt!!

    Hadde vært kult om du joina oss på campen, Silje!

    SvarSlett
  3. Åååh så spennende, kanskje dette er noe jeg skulle fått med meg ... Tusen takk for tipset skal titte innom Foto.no og se hva som står ;)

    SvarSlett
  4. Ah, som jeg har lyst til å dra dit da!!!
    Det blir sikkert utrolig lærerikt for dere.
    Kos dere masse da, så får vi kanskje se litt fra photocampen etterpå ;)
    Håper dagen din er fin.
    Klem Marie :)

    SvarSlett
  5. Hadde kjempelyst, men er selvfølgelig opptatt den helgen! Ellers hadde jeg reist - og avtalt møte med dokker to!!!

    Kos dokker, iallefall!

    SvarSlett
  6. Hm, kanskje jeg skal ta en tur jeg også? :D

    SvarSlett
  7. Høres utrolig spennende ut, kos dere masse:):)

    (Og takk for utrolig fin hilsen Cecilie, ble helt rørt når jeg leste:)Og humor ER veldig viktig, og god medisin i motbakker:):)

    Ha en fin kveld, og god klem til deg:)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails