lørdag 2. oktober 2010

Nyforelska ♥

Lenge har eg ergra meg over å ikkje ha ein god og stor nok fotobag til fotoutstyret mitt... 
og lenge har eg sikla etter ein bag fra Jill-e designs!! 


Endelig tok eg valget og enda på ein medium svart bag fra Jill-e.
Eg er såååå utruleg godt fornøgd og kjenner eit snev av å vere nyforelska :D 
Den er om mulig enda bedre og finare enn eg hadde drømt om ..... 
akkurat slik kjærestane er når dei nettopp er fanga på kroken ;)

Eg bestillte bagen fra Rafo.no 
og fekk den berre 2 dager etter eg hadde bestilt den! 
Superbra!

Tilslutt vil eg berre seie 
tusen takk 
for alle dei varme og gode kommentarane 
dokke legg igjen inne på bloggen min, 
det set eg stor stor pris på!! 

God helg til alle sammen,
♥ klem frå mej ♥
 

5 kommentarer:

  1. Vakker! :) Forstår godt du er forelska! Eg fekk meg sekk i Sverige i sommar på bursdagen min, som passar mitt bruk perfekt! Har alt eg brukar oppi der i det daglege også, så veit eg kor alt er til ei kvar tid.

    Ha ei nydeleg helg, kos deg med dine!

    God klem frå Elin :)

    SvarSlett
  2. Grattis med ny bag! Jeg har fremdeles veldig varme følelser for min Jill-e. Den har aldri sviktet meg. Så er den jo griselekker også da! Ha en god hælj!

    SvarSlett
  3. Grattis med ny foto veske:) har den i hvit og de er såå fiiiiiine. Å ja, de er faktisk enda finere i virkeligheten.

    SvarSlett
  4. Men holder størrelsen, da?? Synes de virker litt små, jeg - men lekker? Oh yeah!!!

    ...hm, må kanskje inn for å ta en kikk.... :-)

    SvarSlett
  5. Så utrolig flott innlegg under! Tuva er skjønn jente! :) Du tar så fine bilder!! *drømmer om å være like flink* Tusen takk for en så fin inspirasjons blogg!!

    Klem

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails