torsdag 9. september 2010

Skottland here I come :D

Fredags morgen reiser eg altså til Skottland, saman med Mester Grønn klanen. 
Guuuud så kjekt det skal bli!!!
Eg er jo utruleg heldig som får vere med, sjølv om eg er ute i permisjon!
Om nokon er på Gardermoen i morga tidleg, 
og ser eit Mester Grønn flagg "vaie i vinden" 
så er eg altså ikkje langt unna! 
Vi skal ha eget fly nedover til Edinburgh
og opplegget er STORT når vi Mester Grønnerne legger ut på tur!! :o)
Det blir nok ein fantastisk opplevelse og godt for ei litt sleta mamma ;)

(bildet er lånt fra MG si heimeside)

Eg er forresten stolt over å vere ansatt i Mester Grønn, 
veit ikkje om eg har nevnt det før? ;) 
Mester Grønn gjer så utruleg mykje godt for dei som treng det 
(les: Fairtrade, Frelsesarmeen, 
Medlemskap i Initiativ for etisk handel (IEH) og miljøbevisste som bare det!)

Ikkje verst å ha 2 jobber ein er glad i :o)

Idag har eg forresten hatt eit svært hyggelig og lærerik telefonsamtale 
med Ingar hos FotoVideo AS, 
og jaggu endte det ikkje med ein nyinvestering også....
neida ikkje impulskjøp, 
men etter å ha fått litt guiding gjekk eg for dette objektivet, 
Sigma 50mm F1.4 EX DG HSM Canon.
 
Det skal vere eit godt objektiv til nyfødtfotografering og ellers portrettering generelt. 
Gleder meg til å teste det!! 
Når eg kjem heim fra Skottland, ligger det nok å venter på meg på posten. 
Mitt lisje søte tantebarn Jakobine blir nok den første eg får teste det på! :)

I slutten av neste veke skal eg også ha mitt første fotooppdrag i Molde
Rosenes by.
Tvillinger på 4 mnd skal foreviges, 
og eg gledar meg enormt og er sjølvsagt også veldig spent... 
2 babyer samtidig i ein utfordrande alder ;)

No skal eg jobbe litt.... så hente kidsa i barnehagen og kooose med dei fram til dei legg seg 
(blir uvandt å vere vekke fra alle sammen i sååå mange dager :p )
... så blir det full pakkings i kveld og avreise 0645 i morga tidleg! :)

Vi hørs




8 kommentarer:

  1. Du må storkose deg på Mester Grønn turen og slappe 110% av ( sjøl om d nok blir en del på programmet likevel)
    At du får deg en tur vekk no tror e nok vil gjøre deg godt. En hektisk hverdag har godt av en avkobling... Kos deg masse vennen og jeg regner med at fotoapparatet er med i kofferten :) så får vi se flotte bilder :) Vi snakkes snart igjen vennen også håper e at "prosjektet " blir ferdig mopt dato 21 som nevnt !!!! Gler me sykt mye til å se resultatet må du vite
    ♥ Kos og klem med ønske om en super tur ♥

    SvarSlett
  2. Høres kjempegøy ut med Skottlandreise! Og 50 mm 1,4 er mitt yndlingsobjektiv, godt valg!:) Og god tur! Klem Heidi

    SvarSlett
  3. kos deg masse på turen:))) og Mester Grønn er helt topp, kjøper alltid blomster der;) jeg har en Nikon 50mm 1.4, og den er knallgod!!!

    klem tara:)

    SvarSlett
  4. Fine photo blog, the photos are beautiful and elegant favor, I like very much. Take a look at you too Teuvo images www.ttvehkalahti.blogspot.com blog and leave your comments there. Thank you for your Teuvo Vehkalahti SUOMI FINLAND

    SvarSlett
  5. God tur! Eg skulle no på tur sist veke, men vart sjuk... Håper at flya er i rute, og at du får masse inspirasjon, og litt kvile... Eg har også sett på slik linse, men eg treng det ikkje... Men det er vel lov å drøyme? ;)

    God helg, og god klem frå Elin :)

    SvarSlett
  6. God tur til Skottland! Det vert nok ein kjekk tur :)

    Og objektivet kjem du ikkje til å angre på. Eg har 50mm 1,8, men har leika meg med 1,4 litt også. Veldig kjekt objektiv!!

    SvarSlett
  7. Grattis med nytt objektiv! Neste innkjøp for min del blir nå et nytt kamerahus:-) Mye vil ha mer vettu:-) Håper du har hatt en riktig så trivelig tur:-) Klem

    SvarSlett
  8. Å heldige du da... dit har e og lyst. Takk for i dag... artig å treffe deg på kurset hehe:) Ble litt paff med det samme;) Håpe vi treffes igjen på et annet foreldre treff:):)
    Klem:)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails