tirsdag 4. mai 2010

Ny veke nye muligheter...

...ja eg veit at det er tirsdag og at veka starta på nytt i går.... 
men i går hadde eg ein "dagenderpå" etter konfirmasjonen på søndag ;) 
LITT sliten kan man si... men det vart altså ein fantastisk dag sammen med familien! 
Caroline var storfornøgd, 
og eg trur faktisk at ho fortsatt sveva på ei lita rosa sky
Ho har i alle fall vore i usedvanlig godt humør dei siste dagane ;)

No er eg tilbake i rett modus igjen, og skal i studio om ein liten halvtime.
Eg er veldig spent på kva denne dagen kan bringe... får denne knusedeilige lisje guten på besøk:


Vi skal prøve på ei ny (i alle fall for meg) posering.... håpehåpehåpe vi får det til!!!
Hvis vi får det til... så kjem det sjølvsagt bilde i løpet av kvelden ;)

Ellers så kan eg no dele min glede over å ha fått meg nytt objektiv!!! 
SIGMA 24-70mm F2.8 IF EX DG
Åååååå som eg gleda meg til å prøve det i studio!!!! HURRRRAAAAAA :o)

3 kommentarer:

  1. Åååhh heldiggrisen!!!!! E lure også på å kjøpe me nytt objektiv... men veit ikkje ka enda. Muligens 10-20 mm i første omgang.
    Herlig bilde av guten hihi. Flinkis!

    Ha ein fin dag! E har fri.

    Klem Marianne

    SvarSlett
  2. Ååå gleder meg til å se resultatet, heier på deg! Og du for et herlig bilde dette var!

    SvarSlett
  3. Så flott bilde. Kjempe fin posering :)

    Og gratulerer med flott objektiv!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails