onsdag 7. april 2010

Studioblitzer...

Mellom mating, bleieskift & pleiing av to små sjuke jenter... har eg idag ikkje fått gjort noke særlig anna enn å ta ein telefonsamtale.
Saken er den at eg venter svært utålmodig på studiosettet som eg har bestilt hos Fotopia.no: 2x600Ws + 1x1000Ws Visicoblitzer + softbokser m.m.
Svaret eg fekk derifra var at eg kan håpe på å få dei i slutten av neste veke, men ingen garanti! Aaaaahhh.... har IKKJE lyst å vente lenger!!!!!
Eg kløøør i fingrane, og ville helst ha komt igang med studiofotograferinga i går!!

Fram til eg får tak i eit egna lokale kjem eg til å rigge meg til i kjellaren her heime, ingen drømmesituasjon, men tross alt bedre enn ikkje å få komme i gang!
I tillegg til studiofotograferinga kjem eg også til å ta på meg oppdrag heime hos kunder og/eller på location.


Eg er på ingen måte avhengig av hverken studio eller blitzsettet mitt for å kunne ta på meg nyfødtfotografering, så ta kontakt om du er interessert i gratis fotografering (mot at eg kan bruke bilda til min portefølje)!!!

Babyen bør ikkje vere meir enn 10 dager gammel, så ikkje vær redd for å kontakte meg allerede før nurket har meldt sin ankomst ;) Inkludert i fotograferinga får du ein gratis framkalling i str 13x18, i tillegg kan du sjølvsagt bestille det du måtte ønske ut ifra resultatet av fotograferinga.

...nei no er her 2 rennende naser som sårt trenger tørk.... må springe ;)

Ha ein fin dag!!

3 kommentarer:

  1. Heia!

    Kjipt med studioblitsene, men som du sier, så er det ikke slik at det trenger å stoppe deg. Spesielt ikke hvis det er nyfødte det er snakk om:-) Jeg har to søte nyfødtlinger som skal avbildes iløpet av denne uken...stas!! Mye å gjøre for én person dette her:-) :-)

    SvarSlett
  2. Ut i fra de bildene jeg har sett du har prestert hittil trenger du jo ikke dette! :-) Men skjønner hva du mener - begrensningene blir mye mindre! Ønsker deg iallefall lykke til - og gleder meg til å følge med videre på ferden din!

    klemmer!

    SvarSlett
  3. Tusen takk Arya, kjekt du vil følge meg! :) Gleder meg til blitzene kommer... da setter eg igang med baby- og barnefotograferinga! Maange på venteliste no, og det er STAS!!! :)
    klem :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails